wtorek, 5 stycznia 2016

51. Święta, Święta i po .......

Witajcie
strasznie mnie rozleniwił ten świąteczny czas. Dobrze że moje DT'owe blogi mnie trochę w ryzach trzymały. Dzięki nim nie zniknęłam całkowicie. W międzyczasie pojawiły się dwa posty - jeden na blogu I like Challenges na których prezentowałam swoje prace.
Mediowy tryptyk, który wisi u mnie w kuchni

a drugi tuż przed samymi świętami  na blogu FILIGRANKI. Prezentowałam tam sporo kartek świątecznych z cudownymi filigrankowymi tekturkami.



Po więcej wrażeń zapraszam na wspomniane blogi.
 
  W Nowym Roku  życzę Wam
szczęścia i miłości, spełnienie wszystkich marzeń 
a w szczególności tych związanych z Wasza pasją. 
Żebyście znaleźli czas dla rodziny
i na rozwijanie swoich zainteresowań. 
Do siego roku!

 Dziękuję za wizytę
Gonia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz