czwartek, 30 lipca 2015

21. Mix Media - mój pierwszy raz samodzielnie.



Po wrocławskich warsztatach moja mała pracownia doposażyła się o mgiełki, splash'e i tym podobne chlapidła oraz brokaty, mikę, szklane kulki i inne wypełniacze ze sklepu 13arts.
I przyszedł ten dzień, w którym odważyłam się ich użyć.
Wspominając oczywiście warsztaty u Aidy i Olgi starałam się przypomnieć sobie wszystko co i jak po kolei. Zastanawiając się raz po raz dlaczego tego nie zapisałam :) Najpierw zrobiłam obrazek (miałam w domu obrazek a nie miałam blejtramy)

Następnie pomyślałam, że spróbuję taki sam wzór przenieść na kartkę. Powstało kilka baz do przyszłych kartek okolicznościowych. Chwilowo powstały trzy, z czego dwie udało mi się sfotografować. 
Pierwszą zgłaszam na wyzwanie w Projekt Wagi Ciężkiej
Sentencja to stempelek od jolagg :)



Tę zgłaszam na wyzwanie ślubne w  Digi-Scrap.pl - trzymajcie kciuki :)


Pozdrawiam.
Gonia

8 komentarzy:

  1. Czapki z glów. Wyszło świetnie. Dziękuję za udział w wyzwaniu Digi Scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudo! Dziękuję za udział w wyzwaniu Digi Scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna praca :) podziwiam. Dziękuję za udział w wyzwaniu Digi-Scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O wow, co za mediowa piękna praca, wspaniała, ciągle patrzę i patrzę, dziękuję za udział w zabawie Digi Scrap

    OdpowiedzUsuń