środa, 9 grudnia 2015

46. Cza­su wciąż mało

No cóż.
Muszę przyznać, iż post powstaje za sprawą sklepu od A do Zet. Jego najnowsze wyzwanie, stało się dla mnie inspiracją do wykonania kartki z okazji 40 urodzin bliskiej mi osoby.
Nie miałam żadnego pomysłu, aż tu pojawił się temat "Zegar". 
Od razu pomyślałam o Ani (dla której jest kartka), że czas jest dla niej bardzo łaskawy.
Tak zaczęły powstawać zegary.
Ostrzegam!!! Dużo zdjęć :)







Napiszę jak powstały zegary. Tło do kartki to papier kraftowy, na którym zrobiłam wzory za pomocą pasty strukturalnej oraz różnych masek. Następnie wszystko potraktowałam mgiełkami . Zegar  zrobiony jest z chusteczki  higienicznej (ostatnio sporo ich u nas) wymieszanej a raczej utytłanej w gel medium (pomysł "sprzedała" mi Małgosia z Papierowe fantazje na różne okazje  - Dzięki Gosiu).  Cyfry na cyferblacie to perełki w płynie.  Wszystkie media,  mikrokulki, tekturowe napisy  oraz farba brokatowa, którą  je pomalowałam pochodzą  ze sklepu 13@rts od Aidy.

 I tak powstał tryptyk

Pracę oczywiście zgłaszam na wyzwanie #3


Dziękuję za wizytę
Gonia

4 komentarze:

  1. Genialny tryptyk!
    Pięknie sobie wymyśliłaś,jubilatka na pewno będzie zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy za udział w naszej zabawie.
    Piękny prezent dla solenizantki :) Praca, ... ups prace, REWELACJA!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję, Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń