sobota, 3 października 2015

32. Stylowa elegancja



Koleżanka poprosiła mnie o wykonanie techniką decoupage chustecznika oraz pojemnika na płatki kosmetyczne do swojego salonu. Kolorystyka: biel szarość i róż. Nie posiadałam serwetek w takich kolorach i pomyślałam ze zmierzę się z tym co od jakiegoś czasu chodziło mi po głowie.
Efekty sami oceńcie

Zaczęłam od zabejcowania drewna na kolor ostrężyna. Następnie przetarłam białym gesso. Nakleiłam serwetki – niektóre z nich wykonałam osobiście na szydełku. 
 Przyszła kolej na kwiaty i ozdoby.  
Klucze zakupione na targu staroci.

Kwiaty w większości zrobione przeze mnie. 
 





Całość wykończyłam werniksem i perłową mgiełką.

Chustecznik prezentuję jako inspirację na blogu I like challenges
Mam nadzieję że nie zanudziłam Was moją opowieścią.

Jak zawsze życzę miłego weekendu.
 Gonia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz