sobota, 12 września 2015

28. Pierwszy raz w DT

Jakiś czas temu zostałam zaproszona do inspirowania na blogu I like chellenges. Jest mi ogromnie miło, że moja działalność została zauważona i wyróżniona takim zaufaniem. Gosiu, jeszcze raz dziękuję :)


Na pierwszą inspirację wybrałam blejtram niewielkich rozmiarów wykonany kilka dni temu dla mojego męża. 

 
 
W pracy wykorzystałam bardzo dużo produktów ze sklepu 13@rts: podobrazie, maskę z motylami, kilka kolorów mgiełek, mikrokulki w dwóch rozmiarach, brokat  oraz gel medium do przyklejenia kwiatów.




Kwiaty w dużej ilości wykonane są przeze mnie z mojego ulubionego papieru Canson Mi-Teintes. Przeplatają się z kwiatami od Wild Orchid Crafts.





Pracę wykończyłam gesso.



Pozdrawiam
Gonia :)

5 komentarzy:

  1. Piękna praca ! Bardzo pomysłowa , świetnie wykonana ! Pozdrawiam serdecznie, Ewelina ~KoliberArt

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń