niedziela, 10 maja 2015

5. Dla przyszłej mamy

Kilka tygodni temu dowiedziałam się, że moja koleżanka spodziewa się swojego pierwszego potomka. Tego samego dnia udałam się do naszego lokalnego sklepu z materiałami do rękodzieła - Kikimora i kupiłam bazę do albumu ciążowego.
Nigdy wcześniej nie wykonałam żadnego albumu. Nie bardzo wiedziałam jak się za to zabrać. Zaczęłam od pomalowania bazy farbą do ścian. Poźniej pojawił się problem z doborem kolorów. Wiedziałam, że nie może być ani niebieski ani różowy. Baza była pomalowana na kolor oliwkowy więc papier musiał być fioletowy. Zaczęły się poszukiwania. Idealny wydał się zestaw Fioletowe Fiołki z Galerii Papieru. Pomogła scrapująca koleżanka z Lubina - Martyna Siekirka.

I ta powstał poniższy album, który został wręczony Ani z okazji jej urodzin.






Stempelek 50% taty 50% mamy od ptysianella.blogspot.com








Album zgłaszam na: Wyzwanie fotograficzne: Mini album / Album z  Craftowym Ogródkiem 

 Dziękuję za odwiedziny.





2 komentarze: